Regulamin sklepu internetowego
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE.
- Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Grip Shop – www.gripshop.pl Jakub Pacut, Hallera 121, 43-400 Cieszyn, NIP: 548-270-59-82, REGON: 381474949;
- Pojęcia użyte w regulaminie oznaczają:
- Klient – osoba fizyczna (posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych) lub osoba prawna, która dokonała lub zamierza dokonać zakupu w sklepie internetowym Grip Shop. Klientem może być zarówno konsument, jak i przedsiębiorca.
- Sprzedawca – Jakub Pacut, Hallera 121, 43-400 Cieszyn, NIP: 548-270-59-82, REGON: 381474949;
- Sklep – sklep internetowy utrzymywany przez Sprzedawcę w domenie gripshop.pl,
- Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Konsumentem, w rozumieniu niniejszego Regulaminu, jest również przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, jeżeli z treści umowy wynika, że nie posiada ona charakteru zawodowego wynikającego z przedmiotu prowadzonej przez niego działalności, określonego w CEIDG.
- Konto Użytkownika – konto w Sklepie, przypisane do danego Klienta, zawierające dane podane podczas rejestracji,
- Regulamin – niniejszy dokument wraz ze wszystkimi załącznikami
- Regulamin uwzględnia przepisy o ochronie praw konsumentów, w tym prawo do pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Szczegółowe informacje w tej sprawie znajdują się w §9.
- Regulamin sklepu jest zgodny z Polityką Prywatności dostępną pod adresem: https://gripshop.pl/o-nas/polityka-prywatnosci/.
- Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający jego zapisanie, wydrukowanie lub przechowywanie na trwałym nośniku.
- Sklep oferuje w sprzedaży detalicznej za pomocą sieci internet Produkty BHP, naklejki antypoślizgowe, ochronne, ostrzegawcze, folie ochronne, papiery antypoślizgowe. Powyższe produkty dostępne są poprzez Sklep w formie gotowych wyrobów.
- Szczegółowe informacje o produktach znajdują się na stronie internetowej gripshop.pl, jak również udostępniane są w drodze wiadomości e-mail pod adresem e-mailowym Sprzedawcy.
- Formy kontaktu z Klientem:
- drogą pocztową – Hallera 121, 43-400 Cieszyn,
- drogą elektroniczną – e-mail: sklep@gripshop.pl,
- telefonicznie – pod numerem: 726-344-809.
§2 WARUNKI KORZYSTANIA Z USŁUGI.
- By móc złożyć zamówienie przez Sklep Klient spełnić musi następujące wymagania techniczne:
- posiadać komputer, laptop lub inne urządzenie z dostępem do internetu,
- posiadać dostęp do poczty elektronicznej,
- korzystać z przeglądarki internetowej (zaleca się korzystanie z najnowszej wersji),
- korzystać z minimalnej rozdzielczości ekranu 1024×768,
- włączyć w przeglądarce możliwość zapisu plików cookies.
- Korzystanie ze Sklepu może być ograniczone lub niemożliwe na urządzeniach niespełniających powyższych wymagań technicznych, zwłaszcza w przypadku przestarzałych wersji oprogramowania lub urządzeń niestandardowych.
- Sklep internetowy udostępnia usługi elektroniczne w postaci:
- rejestracji Konta i utrzymania Konta Użytkownika,
- formularza zamówienia,
- newslettera
- formularza kontaktowego.
- Korzystanie z newslettera wymaga odrębnej zgody Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych w celu przesyłania treści marketingowych drogą elektroniczną.
- Za świadczenie ww. usług Sklep nie pobiera żadnych opłat.
- Powyższe usługi świadczone są przez czas nieoznaczony. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny zrezygnować z danej usługi wysyłając w tym celu stosowną wiadomość email na adres e-mail Sprzedawcy. Klient może odstąpić bez podania przyczyny od umowy o świadczenie każdej z usług w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia sposób podany powyżej.
- W przypadku rezygnacji z danej usługi (np. usunięcia konta), dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności dostępną pod adresem https://gripshop.pl/o-nas/polityka-prywatnosci/.
- W Sklepie funkcjonuje baner informacyjny umożliwiający wyrażenie zgody na pliki cookies oraz edytowanie zgód. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych związanych z plikami cookies znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: https://gripshop.pl/o-nas/polityka-prywatnosci/.
§3 ZAWIERANIE UMÓW.
- Umowa zawierana jest pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
- Przed złożeniem zamówienia Klient jest zobowiązany do zapoznania się z treścią Regulaminu. Akceptacja Regulaminu jest konieczna do realizacji zamówienia.
- Regulamin może zostać utrwalony przez Klienta poprzez jego zapisanie, wydrukowanie lub inny sposób przechowywania treści na trwałym nośniku.
- Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu są cenami brutto (zawierają podatek VAT) określonymi w walucie PLN. Koszty przesyłki są wyświetlane na etapie składania zamówienia, przed potwierdzeniem jego finalizacji.
- Jeżeli dotyczy to danego produktu, Sprzedawca dochowuje należytej staranności, aby zdjęcia produktów odzwierciedlały ich kolor, charakter, fakturę i stan. Kolory produktów na zdjęciach, wobec m.in. różnej rozdzielczości, kalibracji i jasności ekranu urządzenia Kupującego, mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistości. Sklep w tym celu zamieszcza oprócz zdjęcia opis produktu oraz jego koloru. W razie wątpliwości prosimy o uprzedni kontakt ze Sprzedawcą.
- Zamówienia mogą być składane za pomocą strony internetowej Sklepu z wykorzystaniem Formularza zamówienia.
- Aby dokonać zakupu Klient wybiera interesujące go produkty w Sklepie poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku. Po zakończeniu wybierania produktów, Klient przechodzi do zakładki, w której określa sposób dostawy produktów i płatności za nie.
- Następnie Klient klika przycisk „Kupuję i Płacę”, który przekierowuje Klienta na stronę zawierającą informacje o dokonywanym zamówieniu. Do informacji tych należy m.in.: określenie głównych cech zamówionych towarów, wskazanie łącznej ceny wraz z podatkami i opłatami za dostawę, przedstawienie danych Klienta podanych w formularzu zamówienia.
- Klient, w celu dokonania zamówienia, jest obowiązany potwierdzić złożenie zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i Płacę” znajdującego się pod podsumowaniem zamówienia.
- Kliknięcie przycisku „Kupuję i Płacę” jest równoznaczne z oświadczeniem wiedzy Klienta o złożeniu zamówienia pociągającego za sobą obowiązek zapłaty.
- Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą wysłania przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji na adres e-mail Klienta.
- Po złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca wysyła wiadomość e-mail potwierdzającą przyjęcie zamówienia do realizacji wraz z danymi dotyczącymi jego realizacji, do których należy m.in.: określenie głównych cech zamówionych towarów, termin realizacji zamówienia, wskazanie łącznej ceny wraz z podatkami i opłatami za dostawę, przedstawienie danych osobowych Klienta podanych w formularzu zamówienia.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawartej umowy następuje poprzez:
- udostępnienie niniejszego regulaminu na stronie Sklepu,
- utrwalenie treści umowy w systemie informatycznym Sklepu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia w ramach umowy sprzedaży, w przypadku gdy dane teleadresowe Klienta są niezgodne z prawdą lub budzą uzasadnione wątpliwości co do ich autentyczności. Sprzedawca może podjąć próbę weryfikacji tych danych przed odmową realizacji zamówienia.
- W przypadku produktu wykonywanego na zamówienie lub personalizowanego, Klient dokonuje zakupu produktu poprzez Sklep, a następnie przekazuje Sprzedawcy instrukcje dotyczące zamówienia w formie notatki do zamówienia. Produkty te są wyłączone z prawa odstąpienia od umowy zgodnie z art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta.
§4 TERMINY I SPOSOBY PŁATNOŚCI.
- Strona internetowa udostępnia następujące formy płatności za zamówienie:
- przelewem bankowym na rachunek bankowy Sprzedającego (przedpłata),
- za pośrednictwem zewnętrznych operatorów płatności, takich jak systemy Stripe, Przelewy24, BLIK, karty płatnicze itp. (przedpłata),
- płatność przy odbiorze osobistym.
- Klient jest zobowiązany dokonać zapłaty w terminie do 3 dni roboczych od dnia dokonania zakupu. W przypadku braku płatności w tym terminie, zamówienie zostaje anulowane, o czym Klient zostanie poinformowany drogą mailową.
- W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta, Sprzedawca dokonuje zwrotu na ten sam instrument płatniczy, za pomocą którego Klient dokonał płatności, chyba że Klient wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.
§5 SPOSOBY I KOSZTY DOSTAWY.
- Klient ponosi koszty dostawy zamówionych produktów do miejsca przeznaczenia.
- Koszty dostawy uzależnione są od wybranego sposobu dostawy oraz specyfiki zamówienia, w tym wagi, wymiarów i liczby zamówionych produktów. Informacje o kosztach dostawy są widoczne na etapie składania zamówienia oraz w podsumowaniu zamówienia na stronie koszyka i płatności.
- Produkty są dostarczane pod wskazany adres na terenie Polski. Opłaty za dostawę produktów są podawane w panelu oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia.
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy produktów:
- przesyłką kurierską,
- przesyłką do punktów odbioru,
- odbiór osobisty.
- Dostępność poszczególnych sposobów dostawy może zależeć od rodzaju zamówionego towaru, miejsca przeznaczenia lub innych czynników logistycznych.
- Czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych od zaksięgowania zapłaty za zamówiony towar na koncie Sprzedawcy (albo, w przypadku płatności kartą płatniczą, od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności). Czas dostawy zależy od wybranego przewoźnika i wynosi zazwyczaj od 1 do 3 dni roboczych.
§6 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY.
- Postanowienia zawarte w niniejszym paragrafie stanowią uprawnienia przyznane wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem.
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki lub osobistego odbioru towaru, bez podania przyczyny.
- Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy w dowolnej formie, w tym przy użyciu wzoru formularza odstąpienia od umowy, który znajduje się na końcu niniejszego regulaminu. Korzystanie z formularza nie jest obowiązkowe.
- Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy bez skorzystania z formularza nie ma wpływu na skuteczność odstąpienia. Dla skuteczności oświadczenia wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu 14 dni.
- Sprzedawca niezwłocznie potwierdza drogą mailową (na adres podany przy składaniu zamówienia) przyjęcie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Konsument powinien zwrócić zakupione produkty w terminie 14 dni od dnia wysłania oświadczenia o odstąpieniu na adres Sprzedawcy: Hallera 121, 43-400 Cieszyn. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
- Produkt powinien zostać zwrócony w stanie nienaruszonym, z uwzględnieniem dopuszczalnego korzystania w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- W przypadku wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
- Sprzedawca zwraca Konsumentowi koszty dostawy produktu do Konsumenta, ale tylko w wysokości odpowiadającej najtańszej zwykłej opcji dostawy oferowanej przez Sklep, nawet jeśli Konsument wybrał droższą metodę dostawy.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności. Zwrot płatności następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach określonych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w tym w szczególności, gdy:
- przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
§7 ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA ŚWIADCZENIE ZGODNE Z UMOWĄ (REKLAMACJA).
- Sprzedawca obowiązany jest do świadczenia usług i towarów zgodnych z umową. Sprzedawca ma prawny obowiązek dostarczenia towarów bez wad.
- Zasady odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu umów zobowiązujących do przeniesienia własności towaru na Konsumenta reguluje Rozdział 5a ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów.
- Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za brak zgodności towaru z umową, jeżeli:
- brak zgodności istniał w chwili dostarczenia towaru i został ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru wskazany przez Sprzedawcę jest dłuższy,
- brak zgodności został zgłoszony Sprzedawcy przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru.
- Klient składając reklamację powinien dostarczyć:
- dowód zakupu (np. faktura, paragon, potwierdzenie płatności, e-mail potwierdzający zamówienie),
- opis niezgodności towaru z umową.
- Konsument jest zobowiązany dostarczyć towar w sposób umożliwiający ocenę stanu produktu przez Sprzedawcę, np. w oryginalnym opakowaniu lub w sposób zapewniający odpowiednie zabezpieczenie towaru podczas transportu.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Jeśli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji w tym terminie, uznaje się, że reklamacja została rozpatrzona na korzyść Konsumenta.
- W przypadku nieuznania reklamacji, towar zostanie odesłany do Konsumenta wraz z opinią dotyczącą przyczyn niezasadności reklamacji.
- Konsument ma prawo do skorzystania z bezpłatnej pomocy prawnej w zakresie reklamacji, np. u miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub w organizacjach społecznych zajmujących się ochroną praw konsumentów (np. Federacja Konsumentów).
- Klient niebędący Konsumentem:
- traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał towaru w terminie i w sposób zwyczajowo przyjęty oraz nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie o wadzie,
- ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikające z nieuzasadnionej reklamacji.
§8 UMOWY ZAWIERANE Z PRZEDSIĘBIORCAMI DOKONUJĄCYMI ZAMÓWIENIA W CELACH ZAWODOWYCH
- Postanowienia niniejszego paragrafu mają zastosowanie wyłącznie do umów zawieranych z Klientami będącymi przedsiębiorcami dokonującymi zamówienia w celach zawodowych.
- Złożenie zamówienia w imieniu osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej jest równoznaczne ze złożeniem przez osobę składającą zamówienie oświadczenia, iż jest upoważniona do reprezentowania podmiotu, w imieniu którego zamówienie złożono. W przypadku złożenia zamówienia bez stosownego upoważnienia, osoba składająca zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wynikłe z tego faktu.
- Przedsiębiorca jest zobowiązany zbadać przesyłkę dostarczoną za pośrednictwem przewoźnika w sposób zwyczajowo przyjęty w momencie jej odbioru. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia produktu, Przedsiębiorca obowiązany jest niezwłocznie zgłosić ten fakt przewoźnikowi i dochować wszelkich formalności zmierzających do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. Brak wykonania tych czynności może skutkować ograniczeniem odpowiedzialności Sprzedawcy w zakresie reklamacji dotyczących uszkodzeń przesyłki.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy zawartej z Przedsiębiorcą w ciągu 14 dni od dnia jej zawarcia w wyjątkowych przypadkach, takich jak brak dostępności zamówionych produktów, błędy w zamówieniu lub inne obiektywne przyczyny. W przypadku wypowiedzenia umowy Sprzedawca niezwłocznie zwraca wszelkie otrzymane płatności.
- Wszelkie spory wynikające z realizacji umowy zawartej między Sprzedawcą a Przedsiębiorcą rozstrzygane będą przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy. Prawem właściwym dla umowy jest prawo polskie. Przedsiębiorca może również skorzystać z polubownych metod rozwiązywania sporów.
§9 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZWIĄZANIA SPORÓW.
- W celu rozwiązania sporu zaistniałego w związku z dokonywaniem zakupów w Sklepie, Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów przed wytoczeniem sprawy w sądzie powszechnym. Dostępne są następujące metody:
- skorzystanie ze stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej poprzez złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikającego z umowy sprzedaży,
- zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w celu polubownego zakończenia sporu,
- zwrócenia się o pomoc do powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, której celem jest ochrona praw konsumentów.
- Szczegółowe informacje o możliwościach skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów oraz dostępności procedur dostępne są:
- w siedzibach oraz na stronach internetowych instytucji takich jak Inspekcja Handlowa, powiatowi (miejscy) rzecznicy konsumentów, organizacje społeczne zajmujące się ochroną praw konsumentów,
- na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (https://uokik.gov.pl).
- Konsument ma również możliwość skorzystania z platformy ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- Platforma ODR jest dedykowana sporom wynikającym z internetowych umów sprzedaży lub świadczenia usług.
- Umożliwia ona kontakt z wyznaczoną jednostką mediacyjną, co pozwala na szybkie i efektywne rozstrzyganie sporu.
- Adres e-mail Sprzedawcy do kontaktu w ramach platformy ODR: sklep@gripshop.pl.
- Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów jest dobrowolne i wymaga zgody obu stron sporu.
- Sprzedawca zachęca Konsumentów do polubownego rozwiązania wszelkich sporów przed wytoczeniem sprawy w sądzie powszechnym.
§10 RECENZJE.
- Zamawiając u Sprzedawcy, Klient może wyrazić zgodę na otrzymanie zaproszenia drogą mailową do oceny produktów, które niedawno zakupił. Zgoda ta jest dobrowolna i odbywa się poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa podczas składania zamówienia na stronie „checkout”. Checkbox, za pomocą którego Klient wyraża zgodę, jest domyślnie niezaznaczony, co zapewnia zgodność z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych (RODO). Brak zaznaczenia checkboxa nie wpływa na możliwość realizacji zamówienia.
- Zaproszenie do oceny produktów zostanie wysłane jednorazowo, około 20 dni po wysyłce zamówienia, wyłącznie do Klientów, którzy wyrazili zgodę na jego otrzymanie.
- Klient ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celu wysyłania zaproszeń do oceny produktów. Sprzeciw można zgłosić, wysyłając wiadomość e-mail na adres sklep@gripshop.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, które miało miejsce przed jej wycofaniem.
- W treści zaproszenia do oceny Klient jest informowany, że opinie dotyczą wyłącznie produktów zakupionych w Sklepie. Klient może również w dowolnym momencie zrezygnować z możliwości przesyłania kolejnych zaproszeń poprzez zgłoszenie takiej decyzji na adres e-mail Sprzedawcy.
- Mail z zaproszeniem do oceny zawierać będzie wiadomość wyrażającą wdzięczność za zakupy oraz prośbę o recenzję zakupionych produktów. Po kliknięciu przycisku „recenzja”, Klient zostanie przekierowany do formularza recenzji, gdzie będzie mógł ocenić obsługę Sprzedawcy oraz każdy indywidualny produkt w skali od 1 do 5 i dodać komentarze. Klient może również dołączyć zdjęcia lub filmy do swojej recenzji.
- Sklep weryfikuje autentyczność recenzji na podstawie historii zamówień w systemie Sprzedawcy. Opinie anonimowe nie są publikowane. Sprzedawca nie edytuje recenzji Klienta, ale ma prawo usunąć recenzje zawierające treści niezgodne z prawem, obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.
- Wszystkie informacje podane w recenzji Klienta, w tym dane osobowe (np. pseudonim, zdjęcia lub filmy), będą przetwarzane wyłącznie w celu publikacji opinii na stronie sklepu, zgodnie z Polityką Prywatności Sprzedawcy.
- Recenzje publikowane na stronie sklepu są zgodne z przesłaną treścią. Ocena Klienta, po potwierdzeniu jako autentyczna i wolna od zabronionych treści, będzie publicznie widoczna na stronie produktu oraz w sekcji recenzji w Sklepie. Adres e-mail Klienta lub jakiekolwiek inne dane osobowe nie będą widoczne, a Klient może wybrać pseudonim do wyświetlenia obok swojej recenzji.
- Sprzedawca zapewnia, że recenzje widoczne na stronie Sklepu pochodzą wyłącznie od klientów, którzy dokonali zakupu w Sklepie. Informacja o weryfikacji autentyczności recenzji jest widoczna w sekcji recenzji na stronie Sklepu.
§11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu ze względu na zmiany w przepisach obowiązującego prawa, zmiany w sposobie zawierania i realizacji umów lub zmiany organizacyjne. O zmianach Regulaminu Sprzedawca poinformuje Klientów poprzez ogłoszenie na stronie internetowej Sklepu oraz, w przypadku Klientów posiadających Konto Użytkownika, także drogą elektroniczną na podany adres e-mail, z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem przed ich wejściem w życie.
- W przypadku zmian Regulaminu, które wpływają na prawa lub obowiązki Klienta, Klient ma prawo wypowiedzieć umowę ze Sprzedawcą lub zamknąć swoje Konto Użytkownika, informując o tym Sprzedawcę przed datą wejścia w życie nowych postanowień Regulaminu.
- Klientowi przysługują wszelkie uprawnienia wynikające z przepisów ustawy z dnia 30 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO), w szczególności prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- sprostowania danych,
- usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”),
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- przenoszenia danych,
- złożenia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności:
- ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny,
- ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
- ustawy z dnia 30 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
- oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 17-10-2024. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na umowy zawarte, realizowane lub wykonane przed datą ich wejścia w życie.
[FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY]
Adresat Adres pocztowy
Ja / My (*) niniejszym informuję / informujemy (*) o moim / naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
Nazwa produktu Cena
Razem
Data zawarcia umowy Data odbioru produktów Imię i nazwisko
Adres konsumenta (-ów) Data i podpis